summering.

Det har blivit endel inlägg idag, ja, men därimot skulle det inte skada om jag gjorde de lite längre.. Men, det får man ta nån annan dag. Har haft en rätt så bra dag idag. Inte så himla jobbig, och positivt att man räknade förbi veckans planering i matten för har en tendens att spara det mesta till sista kvällen, och det är ju inte alltid så roligt att ta itu med allt på söndagar.. Planeringen för morgondagen? Förhoppningsvis promenad & gym. Att jag far till gymmet är ju nästan 100% säkert men måste också släpa ut mig på en halvlång promenad.. Söndag:  Luleå, hoppas jag. Då är ju bara smedjan öppen, men där finns ju en del affärer så som Diva, Vila osv.. Så några affärer finns ju. Man hade ju hellre farit imorgon, men det passar inte riktigt.. Nu har jag suttit och varit trött i snart en timme så det är så dags att lägga mig nu. Sweet dreams, kära läsare, sweet dreams..

Kommentarer
Postat av: Anonym

bli medlem på gratis makeup och få gratis smink :D



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=73

2008-09-06 @ 13:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0