tisdag.

Kylan börjar infinna sig här uppe i norr och det var väldigt kallt imorse. Ca 5 grader.. Usch! Snsrt får man väl ta fram vinterparkasen. Nog skulle det allt vara skönt att ligga på en strand :) .. Hur som helst så började min skoldag 08.00 (som alla andra dagar) med matte, och det gick faktikst rätt bra. Sen hade man datakunskap där man gjorde lite olika saker, som inte var alltför svåra. Så var min skoldag slut, - 11.00. For med mami och åt på Kinarestaurangen och min pizza var en av de godaste jag har ätit & att jag var svinhungrig gjorde inte att den smakade sämre precis.. Kom hem för ett tag sen. Startade nerladdnigen av One tree hill & Gossip girl & medan det laddar ner så lyssnar jag på musik & bloggar såklart. Ska läsa igenom mina favoritbloggar som: Fahrmans mode, Linn Gustafsson, Style by Kling, Kenzas & säkert Blondinbellas också. Ha det bäst!
Detta var skrivet för ca 1h 30min, men det blev aldrig uppdaterat..



Såg just det nyaste avsnittet av One tree hill och det var så sjukt bra att jag höll på att dö. Det var superspännande! Men nu visade det sig att jag måste vänta två hela veckor till nästa avsnitt. Två! Jag vet inte hur jag ska överleva.. Som tur är iaf så är det Grey's anatomy nästa fredag.. Ikväll/eftermiddag blir det gym, läxor & tv-tittande. Låter som en bra kväll enligt mig.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0