12.13 - MONDAY.

Lite segt att stiga upp såhär efter helgen. Var trött som tusan imorse.. Sov rätt bra inatt om man bortser från att jag vaknade vid tjugo över ett men somnade om som tur var.

Har haft två lektioner idag och klassråd. Har två lektioner kvar och det är matte och sen engelska. Inte så farligt, - tidigare hatade jag matten som pesten men nu har det börjat att gå bättre :)

Slutar efter tre och då ska man hem och slöa, eventuellt promenera och sen försöka att plugga.

Nu blir det bloggläsning.

PUSSS

Kommentarer
Postat av: Emma Lundgren

Jättebra tjejen! Jag har börjat plugga till det där men det har inte blivit så mkt med tanke på hur min helg varit, men vi ses på onsdag! :)

2009-04-27 @ 12:26:54
URL: http://eemmalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0