12.21 - FRIDAY.

Det känns verligen inte som fredag idag, men så är det ju på loven.. Vaknade för en timme sen, ungefär och sen dess har jag mest jyrat och tränat min catwalkgång med mina nya, supersnygga skor. Ja, jag har som sagt jyrat en del.

Igår när jag satt och såg på det roliga programmet - 'Hjälp jag är med i en japansk tv-show' så kom jag och tänka på att jag hade bokat Bodypump-passet på torsdag och det slutar 20.00 så hinner inte se hela programmet. Syynd, för det var så roligt :) Men hinner ju se halva.

Nu ska man se på Top model.

Förresten, - är sugen att sola och sen köpa tidningar som Solo och Cosmopolitan och bara ligga och slöa hemma.

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0