17.05 - TRÄNINGSSUGEN.

Blev riktigt sugen på att träna just nu. Men det kanske har nåt att göra med att jag sitter och äter godis. Skulle vara skönt att stå på crosstrainern ett tag - 30-40 minuter.. Men jag får se, det kanske blir av. Idag fick man ansökningsblanketter om sommarjobb. Fick även en lista med olika jobb. Är sugen på att söka till dagis, men kommer väl säkert inte få det med tanke på att jag inte går bf. Men man kan ju söka och hoppas på det bästa.

Har läst en del ur min engelska bok, och det går framåt. Snart är den utläst och då slipper man tänka mer på det. Boken heter Peaches. Den är helt okej, hittills.

Nu blir det att lägga sig och fortsätta att läsa Peaches, efter att ha fått en sockerkoma.

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0