18.25 - LOVELY FRIDAY.

Härligt med helg, det enda måstet jag har är ett arbete i Etik som ska in på måndag. Har inte börjat än, - inte alls bra. Men måste verkligen ta itu med det imorgon. Så är det bara.

Funderar på att köpa de dära underbara Nike-skorna. Så snygga alltså :) Fast då går ju hela studiebidraget åt med tanke på att dom kostar 899 och frakten och postförskottsavgiften går på 115 extra. Lite saftigt, men frågan är då - är det värt det? Med tanke på att man kanske vill inhandla lite vårkläder. Eller det kan i och för sig vänta till maj då värmen börjar komma. Förresten så kanske man får lite sponsring när det gäller skorna, så det kanske löser sig på ett par veckor.

Sitter och ser på Top model och ska väl läsa nån bok ikväll samt se på tv.

Idga har man ahft en full skoldag på 4 lektioner. Dagen började lite sådär eftersom att man satt på svenskan och skrev ett referat vilket jag verkligen inte gillar. Men genomförde det hela iaf. Sen hade man Nk och då höll jag på att avlida för hade så fruktansvärt ont i magen och inga värktabletter hade jag. Sen var det matte och det gick helt okej. Eftersom att vi hade ett hål på 2 timmar så följde jag med Emma till stan för att sedan gå till Djuptjärn - kamomill, vilket blev en rätt lång promenad. Men det var rätt så skönt ändå :) Gympa var den sista lektionen och där spelade vi först 'fläskboll' vilket är att man ska göra mål med typ en pilatesboll. Rätt så roligt ändå.. Därefter så spelade jag och Emma lite badminton. Gick sen till stan för att åka med bussen från busstationen. Väl hemma duschade man och sen åt man en god middag :)

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0