21.36 - PHOTOGRAPHS.

Känner att det börjar bli dags för lite nyare foton till bloggen, - profilbilden börjar bli lite smågammal. Så lär fixa in ett gäng fräscha foton på mig, i en snar framtid. När jag har ork och lust..

Är fortfarande lika trött och funderar på att värma upp min frusna kropp med ett par liter varmvatten samt sätta lite godluktande schampo från Herbal Essences. Deras rosa flaska luktar gudomligt gott. Att håret luktar supergott även dagen efter är ett stort plus.

Vad som händer imorgon är fortfarande oklart, men ska troligen bara ta det lugnt.. Efersom att jag har börjat se Top model så lär jag plöja igenom ett par avsnitt imorgon.

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0