17.23 - HAPPY FRIDAY.

Dagen började inte riktigt på bästa sätt, men dagen blev riktigt bra trots allt.. For iväg till Luleå där jag föst åt lite thaimat för att sen sätta mig i väntrummet på frisören. Det tog sin lilla tid att det skulle bli min tur. Impulsklippte mig och det blev super. Det blev en page till axlarna för var så himla less på längderna.. Köpte med mig från frisören Osis Dust it som man pudrar i underhåret för volym och jäklar vad bra den var. Burken är jätteliten och söt, men den ska tydligen vara rätt dryg och beroendeframkallande. Har läst en massa bra om den så det var dags för mig att inhandla den.. Det fanns ingenting i affärerna som jag ville ha så drog hem sen vid halv tre. Besökte även min bror i hans lägenhet..



Nu ska man läsa igenom bloggarna och ta ut mintchokladen ur kylen. Hoppas ni har en bra fredagskväll!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0