23.19 - MY EVENING.

Jag kom hem från min vän Emma för ett tag sen och usch vad kallt och mörkt det är ute. Det är lite väl mörkt att köra vespa.. Skulle mer än gärna vilja ha ett körkort nu. Det skulle vara himla skönt.. Hur som helst så for jag till Emma vid åtta tiden. Gosade lite med hennes katter och surrade på. Tog även en liten sväng till ica för att köpa lite flott.. Vi såg ungefär en halv film som var himla förvirrande. Inte den bästa enligt mig. Vi trodde att det skulle vara en massa romantik i den men istället var det en massa agentsnack och tidshopp (från nutid till 2 år tidigare osv). Hehe! Nu ska man väl slänga sig i duschen och sen ska man nörda lite grann här vid datorn. Ha det bra,

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0