08.47 - TEST.

Gjorde nyss provet i naturkunskap och det gick bra. Är glad nu :), det känns verkligen superskönt att ha det bortgjort. Nu kan man slappna av. Pluggade inte supermkt igår, högst en timme så det var skönt att inte hetsplugga för en gång skull. Haha :)

Ska på nån konsert 09.30 - Norrbottens big band. Snälla, jag tar ju livet av mig. Kommer att sitta i minst 60 minuter och lyssna på nå jazz. Ååh, roligt! Verkligen inte..

Har 3 lektioner kvar vilket är matte, vård och omsorg & idrott..

Ska räkna matte som tusan nu i helgen, för vill göra färdigt allt innan praktiken. Om jag nu kommer att kunna allt är ju frågan, men ska iaf plugga järnet så jag har lite hum iaf.

Nu blir det den dagliga bloggläsningen.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0