09.31 - WEDNESDAY.

Yes, första lektionen är avklarad. Dvs halva dagens lektioner. Börjar nästa lektion 09.50, - Etik. Känner mig inte så peppad för den lektionen just nu, men man får väl sitta och tänkta på att man slutar 11.20. Så härligt med kort dag. Behöver inte ens sitta på skolan och vänta på bussen.. Köpte mig en rostbiffs baguette nyss som blir min lunch. Det blir mums! :) Hehe. Ska nog se på Gossip girl när man kommer hem och läs lite grann, - nån bok ur Twilight-serien. Jag behöver verkligen lite boktips, - vad gillar ni för böcker?

Hur som helst, så ska man surfa runt på bloggar nu.

Puss.



11.10 - Update

Har slutat för dagen, - skönt! Väntar på att klockan ska bli 11.20 för då har jag hämtning.. Ikväll blir det gym, - det blir riktig skönt att köra igenom hela kroppen. Om jag ska springa efteråt är osäkert för har fortfarande ont i halsen osv.

Hade som sagt Etik nyss och där satt vi och såg på en dokumentär om en 18 tjej som blev nunna. Hon lät helt hjärntvättad.

Hur som helst, så är det ju snart helg -  man måste ju vara positiv. Bara två dagar kvar innan man får chilla på heltid.

Anyways, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0