11.13 - STILL SICK.

Halsen känns inte helt bra och känner mig allmänt.. Vad var ordet? Okry? Nä, men ni fattar.. Har även haft ont i skallen hela morgonen & fryst som attan. Nu ska jag sluta beklaga mig och säga att det är superskönt att det är helg. Det kommer nog inte kännas på samma sätt när man inte är i skolan, men struntsamma. Har inga läxor i helgen, eller förutom svenska för har prov på fredag. Men det fixar nog också sig om jag börjar att plugga på måndag.

Tänkte tanka ett nytt avsnitt av Grey's anatomy och avnjuta det. Alltså gud så bra serien är, - tröttnar alldrig. På tal om att tröttna så har jag tröttnat lite på Gossip girl för tillfället. Har inte orkat se det nyaste avsnittet, men jag antar att det går över på nån vecka.

Hoppas att ni får en bra fredag :)

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0