13.23 - BIG OH NO.

Upptäckte precis att One tree hill har tagit ett litet break och är tillbaka på 3 veckor. Great!
Jag som hade sett fram emot att se ett nytt avsnitt idag i och med att det inte släpptes något förra veckan.
Men jag antar, att ju mindre tid jag sitter här och slackar ju mer pluggar jag.
Men då kollar jag på ett gammalt avsnitt av One tree hill.
Jag är inte bra för mig själv, för hittar alltid på andledningar att inte plugga.
Men jag hade ju NK nyss och då pluggade jag så, då är jag värd en paus. Intalar jag mig själv.
Hur som helst, så sitter jag och njuter av musik & ska precis börja att läsa veckans Sofis mode.



- Fort minor med High road gillas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0