13.58 - STILL IN MOOD FOR SHOPPING.

Längtar till jag ska till Luleå för shopping. Kortet vill verkligen dras.. Jag är verkligen inte någon bra sparare när det gäller shopping. Om jag hittar nåt fint kan jag inte låta bli. Verkligen inte.

Inköpslista:

Smink (tex foundation & concealer)
Jeanstights eller ett par jeans.
Bas t-shirt
Kjol (helst hög i midjan & vippig)
Skor (helst klackar)


Denna finfina bas t-shirt från H&M skulle jag vilja ha.

Måste kolla runt på Ginatricot för är riktigt sugen på ett par jeanstight/jeans & gärna en kjol därifrån. Får gå igenom affären grundligt.. Tur att man besöker Luleå på en onsdag, då det förhoppningsvis inte är mkt folk.

Att jag ska till Haparanda på Ikea gör ju inte min ekonomi mkt bättre. Nä, ska holla kortet i styr.

Nu - OTH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0