14.51 - CHILLIN'

I brist på rubrik, ja.. Tar det mestadels lugnt och har det bra :). Lyckades hinna med den tidiga bussen och kom hem strax efter ett. Det kändes riktigt skönt att inte behöva sitta och vänta på skolan.. Sitter för tillfället och ser på Tyra banks show på youtube, men diverse kändisar. Just nu medverkar Alicia Keys. På tal om henne så har hon en underbar röst, - brukar vanligen inte lyssna på henne men hittade en massa låtar (eller alla hennes låtar) på spotify. Det är bäst med variation i musiken för annars så blir man less. Har mest rock/alternative i mina spelningslistor.

Dagen har varit riktigt bra, - hade matte imorse och känner att jag börjar få koll på ekvationerna. När det börjar flyta på så går lektionerna fort & allt känns inte lika tungt.

Förresten så gillar jag Naturkunskap, - roligtroligt :)

Hoppas att ni har haft en lika bra dag som jag har haft. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0