15.05 - MOVIE & MY BOOK.

Får alltid dåligt samvete om jag är hemma då man är sjuk. Men samtidigt är det ju inte heller så roligt att sitta i skolbänken då man känner sig krasslig. Får se hur det blir med skolan imorgon, - är fortfarande rätt förkyld, men jag får fundera.. Har hemma några böcker så antar att det löser sig..

Har förövrigt hårfärg i skallen, mörkbrunt. Det är väl ungefär som min naturliga färg, men det blir ju så fint och glansigt.

15.42 UPDATE:

Nu har man färgat håret, - fint blev det :). Håret är ännu blött, men det ser ju glansigt ut. Hehe. Det blev en aning mörkare men jag är nöjd.. Hur som helst, så börjar huvudvärken smyga sig fram så ska ta och lägga mig ett tag och läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0