19.45 - SHOPPING.

Kollar runt på Ginatricots hemsida och blir verkligen sugen på shopping. Måste ta och köpa mig ett par jeansleggins. Alla verkar lovorda dem och de är ju som i jeanstyg så då är dom ju som riktiga jeans fast skönare.. Måste nog också köpa mig en t-shirtklänning av nåt slag, en liten väska till klänningar osv.


Denna skulle vara fin, fast i svart kanske?

Som tur är så blir det en liten shoppingtripp den dagen jag slutar 11.20 dvs onsdag. Det blir nog att besöka Luleå på ca två veckor. Då måste jag även köpa mig en ny foundation och en concealer.

Man kanske måste ta och duscha och häva sig i säng så man inte somnar alltför sent.
Men först ett avsnitt av OTH.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0