20.33 - THURSDAY EVENING.

Denna förkyldning var väldigt långdragen av sig. Aldrig tycks man bli frisk. Lite tröttsamt blir det.
Har försökt att plugga lite Naturkunskap, - svarat på lite frågor och så. Bättre än ingenting, right?
Har hittat lite bra musik som jag lyssnade på tidigare, - för kanske sisådär 2 år sen.
Man glömmer ju så fort bort bra låtar, om man inte skriver upp dom.. Musiken som jag hittade ligger på One tree hill's soundtrack..
Skridskoåkning imorgon, - kan ju knappt stå på ett par skrillor. Äh, strunt samma. Roligt kan det ju vara, - iaf om man nu inte får pain i fossingarna.. Nä, nog blir det bra. Positivt tänkande är det som gäller :)

Vet att jag har nämnt det, men längtar verkligen till helgen. Som tusan. Ska bli så skönt att få sova ut. För känner att jag sover för lite, vilket inte är bra alls då man när så trött i skolan vilket leder till att man inte får bästa resultat.

Anyways. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0