21.30 - OVER AND OUT.

Då var denna helg över, men kan för en gång skull säga att den inte har susat förbi. Tycker dagarna har varit skönt långa.
Imorgon väntar en jobbig skoldag, - hatar verkligen måndagar för jag har ju hur många lektioner som helst. Vi ska dessutom prata om vad vi tycker och tänker om abort. Känns lite jobbigt sådär en måndagmorgon.
Har som sagt sett på One tree hill och när jag börjar att se en serie så blir jag helt fast. Tur att jag då har möjlighet att ha marathon efter skolan imorgon. Känner att jag behöver det.
Eftersom att vi inte har någon skola på 6 veckor snart, så måste man köra hårt i alla ämnen. Matten speciellt. Usch, vad tungt det känns just nu. Men man får väl bara kämpa på om man vill få bra resultat och så småning om komma in på universitet.
Ska kolla på ett avsnitt till och sen lägga mig och läsa Ljudet av ditt hjärta.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0