13.18 - TIRED.

Min skoldag har slutat så står här vid datorn och väntar på att klockan ska bli 13.50 så jag kan stiga på bussen och åka hem.. Usch vad jag är less, - har varit det hela dagen och orkar inte med skola. Har iaf klarat mig genom ännu en skoldag och man blir ju nästan lycklig då man tänker på att det är fredag imorgon. Så härligt!

Vad ska jag pyssla med idag då? Plugga, as always. Engelska denna gång. På tal om att plugga så gjorde jag bort min redovisning nyss och den gick bra & så är det väldigt skönt att ha gjort bort den så man inte behöver tänka nå mer på det.

Längtar till jag kommer hem så jag kan sätta upp håret i en tofts, tvätta bort sminket, hoppa i myskläderna & lägga sig och läsa Breaking dawn. Började igår på book 3 i boken. Alltså det kan låta lite förvirrande men boken är ju som uppdelad i tre böcker.. Hur som helst, så håller jag på att svettas ihjäl & har fruktansvärt ont i skallen. Ajaj.

Äh, nu ska jag sluta gnälla och läsa lite bloggar för att få tiden att gå.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0