13.39 - SATURDAY.

Det blev rätt sent igår, - gick och la mig efter 02.30 nån gång. Men det var för att jag låg och läste Twilight och då kan man inte sluta. Så är det.

Vaknade vid 12.30 och var ordentligt utvilad. Riktigt skönt var det att inte ha vaknat på hela natte/morgonen.. Såg lite skidor när jag vaknade, åt lite och nu kollar man runt lite. Ska lägga mig och läsa snart och sen så måste man nog plugga matte för har prov på måndag. Har knappt pluggat till det och det är illa. Men till matteprov kan man ju ändå inte plugga så mkt till. Ska iaf läsa igenom hur man gör osv..

Annars så vet jag inte vad som händer idag, - vad pysslar ni med idag? :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0