13.40 - HAPPY B-DAY.

Grattis mamma! :)

Vaknade 12.00 av att telefonen ringde och då satte man genast igång att göra muffins och frosting som jag dekorerade dom med. + hjärt-strössel..

Såhär såg dom ungefär ut, - förutom att mina är blåa med rosa hjärtan på :)


Nu har man fått lite mat i magen - macka och proviva jordgubb. Hehe! :)

Imorgon är det skola och då innebär det att jag måste fixa läxorna idag, - skrev en halv recension igår vilket innebär att jag har minst en kvar idag.. Eller ja, - jag har en kvar idag. Ska fixa det strax.

Eftersom att mami fyller år idag så ska man ut och äta idag, - mums! Det blir nog en pizza på kina, eller kanske kyckling i curry. Får fundera för båda är lika goda :).

Jag har förövrigt brännskador på fingrarna för fick kokhett vatten spillt på dom. Det var inte skönt alls. Fick även på fötterna, men jag överlever :)

Nu är det musik och bloggläsande som gäller. Snart bokläsande. Breaking dawn är snart utläst och jag kommer nog att gråta i en vecka då boken är slut för då är allt över. Neeej, - vill inte tänka på det för Twilight-serien är ju så bra :). Ska njuta av de få sidorna jag har kvar.

Ha det bra, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0