13.55 - IN LACK OF TITLE.

Det är på tiden att jag börjar lära mig att tycka om mig själv för den jag är och inte se alla brister och strunta i att ha komplex. Har många och måste lära mig att inte fokusera på dem.

Nog om det, - nu har man bara engelska kvar och sen ska man hem och äta, tvätta bort sminket och sen till gymmet för att jobba bort komplexen. Haha! :) Det känns så himla skönt efter ett gympass. Då känns det att kroppen har jobbat, - är riktigt sugen på ett hårt ben/bicep pass så det blir nog insida, framsida x2, baksida, vader och sen utfall. Det blir nog bra det :)

Nu snart måste man börja röra sig mot skåpet men först lite bloggläsande.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0