14.07 - söndag.

'Om jag kunde drömma, skulle jag drömma om dig. Och det skäms jag inte för.' - Twilight, Om jag kunde drömma.

Steg upp för ett par minuter sen, men vaknade först vid 09.00, 11.00, 13.00 men ides inte kliva upp ur sängen förrän nyss. Det var riktigt skönt att bara snooza i flera timmar.. Jag ska ju ändå igenstans idag så, varför inte? Skönt var det iaf.. Åt nyss och sen letade jag upp citatet från favoritboken. Åh, vad jag älskar hur den är skriven, innehållet, karaktärerna. Allt.

Har haft lite annat för mig än just uppdatera, - håller på att teckna, kika runt på näten osv.



Uppdate 16.10:

Har suttit och ritat i drygt en timme medan jag har lyssnat på musik. Rätt skönt som avkoppling faktiskt, för man tänker inte på nåt annat än musiken.

Ska äta på ett tag, men sen vet jag inte vad som sker.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0