15.22 - ONE TREE HILL & GOSSIP GIRL.

Nu har man sett färdigt det nyaste avsnittet av One tree hill och det var ju bra as always. Vill ju inte berätta allt för mycket eftersom att det finns en hel del som inte har sett avsnittet ännu men att det var bra kan jag avslöja.. Körde ju som sagt ben igår på gymmet och det känner man då verkligen av då man får ont efer varje steg man tar men skönt är det ändå. Nu vill jag bara köra ännu mer ben och träna på gymmet överhuvudtaget, - mitt kort går olyckligtvis ut imorgon men det ska fyllas på snart så. Hinner ju gymma imorgon och sen på fredag så får man se om pappa skulle köpa ett nytt halvårskort åt mig.

Favoriterna av Paramore är just nu - For a pessimist, I'm pretty obstimistic och When it rains. Sen så finns det ju en hel del andra bra låtar också.

Vad ska man pyssla med idag då? Jag vet faktikst inte, är rätt sugen att läsa men vet inte riktigt vad jag kan läsa. Kan ju i och för sig läsa nån Twilight-bok igen, - har redan läst första boken 'Om jag kunde drömma' två gånger men vad spelar det för roll? Böckerna är ju ändå så bra. Vilken är eran favorit ur Twilight-serien, - min är antingen Twilight eller Breaking Dawn. Älskar ju alla, men dom var lite bättre :).

Nu ska man läsa lite bloggar och sen se på Gossip girl. Vad blir det för tränig idag då? Är sugen på nånting men jag vet inte vad, - kanske en långpromenad men det känns lite motigt då det är kallt och snöigt ute. Men jag får se..

Ha det bra, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0