16.04 - SLEEP.

Somnade vid halv tre tiden och sov i en timme. Älskar verkligen att sova, - så skönt :) Nu är man lite smått yrvaken.. Kom hem vid tvåtiden efter att ha lyssnat på syon, - har några val att göra till 2:an. Det blir nog Ma B, Nk B & En B. Sen så måste man ju välja IV och då blir det nog kanske Bild eftersom att jag älskar att teckna och har Myltan.blogg.se som favorit-tecknarblogg.. Hur som helst, så ska jag fixa lite mat snart. Det blir nog skinkablandning som består av pasta, skinka, cremé fraiche (stavning?) & ost. Det låter kanske inte så gott men det är det :), enligt mig då.

Ikväll har man en läxa förutom att plugga matte, - renskriva en svenskatext. Men det tar högst 15min.

Fredag imorgon, och det ska bli så grymt skönt.

Har haft annat för mig vilket har resulterat i att inlägget inte har uppdaterats, - men nu ska man iaf publicera det & kolla runt på diverse webshopar som H&M, Gina tricot, top shop osv.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0