17.26

Åt nyss middag, - mums. Kanske glass nu? Hehe :). Hittade Stephenie Meyer's (författaren till Twilight-serien, eller Twilight, New moon, Eclpise, Breaking dawn & sen Midnight sun) hemsida där det stod en massa om böckerna, fan-frågor och en massa mer. Egentligen så förstör jag lite för mig själv genom att läsa om vad som händer, även om det inte som står exakt vad som händer utan mer frågor om handligen. Det där blev lite komplicerat.. Men det var en rolig sida iaf som jag ska forsätta att läsa från..

Hoppas, hoppas, hoppas, hoppas att Breaking dawn finns att köpas och att mina böcker kommer imorgon. Men som sagt, man ska ju aldrig hoppas för mycket för då blir man bara besviken.

Luleå imorgon, - godlunch, akvarellfärger, ev bokköp & kolla på kläder.

Pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0