18.24 - tupplur, på bra humör, kakbak & huvudvärk.

När jag kom hem från skolan så la jag mig och läste ett tag innan jag la ifrån mig boken och drog en filt över mig för att sova i ca 40min innan maten. Det var fruktansvärt skönt eftersom att jag knappt hade sovit nånting alls inatt. Inte roligt, för har varit som en zombie i stort sett hela dagen.. Åt mat och gjorde lite olika som att tex sociala på msn & tanka de nyaste avsnitten av GG & OTH.. Bakade kolakakor och nu sitter man och ser på GG men börjar få ont i huvudet. Usch, - ska iaf kolla färdigt avsnittet och sen dra sig mot sängen för att läste lite.

Ha det bra, och hoppas att ni har haft en bra första dag i skolan.. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0