18.33 - I LIKE.

Ledsnade på min musiken som jag lyssnade på tidigare, - ungefär Leona Lewis & Beyoncé. Och har därför ändrat min musikstil lite grann, - nu är det mest The killers och Paramore. Skulle gärna vilja få nåt tips på musik i den stilen.. Antar att jag får söka runt på Spotify efter bra musik :).


The killers.

Jag längtar till Let's dance, - jag vet egentligen inte varför. Det är bara så, - gillar ju dansfilmer och så är det roligt att se vad alla har för kläder, vad dom ska dansa, danserna, resultaten osv osv. Det är roligt att kika på helt enkelt.

Jag är egentligen inte en trogen godis-flicka, utan gillar mer chips.. Jag ska flotta ikv och det kommer att bli gott :). HEHE! Okej, märks det att jag har lite tråkigt nu för svammlar en del? Hur som helst så kom jag just på att jag kan läsa min bok i en timme och sen slänga mig i duschen eller nåt tills 20.00.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0