18.41 - DEPRESSED.

Nu är det färdigt, - har läst ut den sista boken av Twilight dvs Breaking dawn. Jag dör så bra den var och nu vill jag bara gråta över att jag inte kommer att läsa mer om Bellas och Edwards kärlek.. Vill bara gråta just nu. Okej, riktigt så farligt är det ju inte men tråkigt känns det nu iaf. Hoppas, hoppas, hoppas att den femte boken Midnight sun kommer ut för det skulle vara underbart. Om den är en fortsättning på Breaking dawn vet jag ärligt talat inte. Läste nånstans att det var som från ett annat perspektiv. Hoppas att det är från Edwards perspektiv..

Tänkte göra lite research på Stephenie Meyers hemsida för är inte riktigt redo att släppa allt nu.

Twilightserien kommer att vara mina favoritböcker, - forever and ever and ever.. I all oändlighet. Har jag förresten sagt att jag älskar böckerna? För det gör jag verkligen :)

Har fixat klart två recensioner idag men ska skriva om en till i fall att, - boken är ändå så lätt att skriva om så det är lugnt.. Annars så ska man bara se på tv och sitta här och nörda. Förresten så har man varit ute och ätit med familjen idag vilket var supergott. Det är en liten tradition som vi har, - att äta på kina då nån fyller år :)

Förresten så lugnar jag mina nerver (är ju deprimerad av att jag inte kan läsa mer om Bella och Edward) genom att lyssna på The middle av Jimmy Eat World. Jag vet inte varför men låten är lugnande och man blir glad av den.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0