19.25 - the obsession continues.

På Stephenie Meyers website hittade jag outtakes från Twilight. Det vill säga kapitel eller händelser som hon har skrivit men som blev bortagna från boken av olika orsaker.. Dom är ju såklart på engelska, men lika bra ändå, om inte bättre. Det sysselsätter jag mig med för tillfället, sen ska jag tecka lite för blir sällan nöjd med nånting på en gång.

I got a confession to make, - I'm a bit fanatic about the books.
Men vad kan man annat vara?





Uppdate 22.10:

Har läst ett par outtakes från Twilight och de var riktigt intressanta och roliga att läsa. De var ca 7-8 sidor långa, men helt klart värt att läsa.. Nu håller jag på att dö av längtan efter mina böcker. Kommer att dyka efter postlådan när jag kommer hem från Luleå på eftermiddagen.. På tal om trippen dit, så längtar jag :), mest efter den underbart goda maten på Baan thai. MUMS!

Nu ska jag stilla mitt blogg-beroende lite genom att läsa favoritbloggarna.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0