19.33 - 1 Januari 2009

Har i stort sett inte gjort nånting idag, - bara glidit runt. Har faktiskt bättrat på min fruktansvärda träningsvärk i låren & rumpan genom att göra några utfall. Det gjorde ont & ännu ondare gör det nu. Speciellt då man ska sätta sig & ställa sig från en stol. Pain! Men en bra smärta, antar jag.. Har egentligen bara suttit och väntat på att morgondagen ska komma så jag kan läsa mina böcker. Så desperat och sorglig är jag :). Ska ställa väckarklockan till då posten ska komma. Kommer ju knappt kunna somna :), haha!


Nu hade jag tänkt ta mig ett varmt bad & läsa lite Klick & VR :), det blir riktigt nice! Fast först måste jag skrubba lite & sen börja tappa upp vattnet.



Robert Pattinson är snygg och denna bild ska troligen finnas med på min header. En av bilderna iaf.

Ha det bra, puss!



An other UPDATE: 22.59

Ikväll har jag kikat på lite klipp på Youtube, - inte på Rob Pattinson ovanligt nog. Utan lite olika & intervjuer med 'the cast' från Twilight. Jag kan låta lite smått besatt :), men tycker bara att det är roligt med olika klipp & intervjuer från olika filmer, serier whatever.. Imorgon kommer mina böcker, - om dom nu inte förvinner i posten eller något annat otrevligt. Ska sträckläsa! Hehe.. Har haft ont i huvudet periodvis idag och det börjar komma tillbaka. Kanske det är dags för att krypa under täcket och sova? Ah, men inte än.

Ha det bäst, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0