20.59 - TWILIGHT ON MY MIND.

Även om jag redan har läst boken två gånger så hindrar det inte mig från att få fjärilar i magen då Edward är med i bilden. Vet egentligen inte varför men det är nog hur boken är skriven som gör det.

Idag har man inte gjort så jätte mkt, - läst, tv, dator. Ungefär så.. Var även till kalix och åt med familjen vid fyra, - det blev kebab vilket var gott :)

Kom på att jag måste inhandla lite saker nästa helg då man får pengar. Tänkte köpa mig en ny foundation som passar min hudton lite bättre. Är ju likblek på vinter och orkar inte sola på solarium, så då kanske man måste försöka att hitta nån ljusare foundation till vardagen.

Tänkte ta en lång dusch strax men först lite bloggar. Förresten, - måste plugga lite till matteprovet vilket jag inte har gjort så mkt idag. Illa, som sagt.

Ha det bra, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0