21.33 - GYM.

Var och gymmade ikväll och det var riktigt skönt, precis som jag trodde. Körde mestadels ben & sen sprang jag i 25 min. Det känns väldigt härligt i kroppen efteråt.. Har äntligen fixat spotify att jag kan lyssna på det hela tiden. Riktigt bra :) Lyssnar på en massa blandad musik just nu..

Fredag imorgon, - så SKÖNT! Vi har till och med 2 lektioner mindre än vanligt, vilket innebär att vi bara har 3 lektioner. Härligt som sagt.

Börjar bli lite smått trött i kroppen så ska nog ta och lägga mig snart, eller ja på 30 min.

- Dagen har varit riktigt bra, eller iaf efter skolan.. På skolan var jag lite less, men klarade iaf mig genom dagen vilket är det enda som räknas.

Kanske man borde börja plugga lite engelska också, med tanke på att jag har prov på måndag. Som tur är så finns orden som vi ska ha till provet på nätet så behöver därför inte ens ta upp boken vilket är bra för orkar verkligen inte röra mig.

Hur som helst, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0