00.12 - MIDNIGHT.

Lyckas alltid blogga på natten. Undra hur det kommer sig? Jag glömmer alltid bort det på dan.. Justnu håller jag på att trixa med fötterna, nästan pedikyr. Hehe. Imorgon blir det fotbad och då får man lena och väldoftande fossingar. Haha! Så kan det vara. Fötterna måste ju vara fina på sommaren inte sant? Det är ju då dom syns.

Vad har jag pysslat med idag då? Ja, jag vaknade till att börja med väldigt sent. Kvart i två för att vara exakt. Skönt att sova - älskar det. Hur som helst, så satte man direkt igång med datanördandet när man tog sig ner. Har sett ett antal avsnitt av serien Privileged och jag kan meddela att det alltid finns söta pojkar att titta på i serier. I det här fallet är det dom som spelar Will & Charlie. Mumsbitar! Haha.

Jag hade som tänkt att titta på den underbara filmen 'The notebook'. Älskade filmen! Den perfekta kärlekshistorian för inte ens döden kunde skilja dom åt. Kan det bli bättre? Sorglig är den ju givetvis men ändå så otroligt romantisk. Och det älskar jag.



Hur som helst, så får ni ha det bra.

/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0