01.02 - NATTUGGLA.

Nu börjar jag bli lite trött, men är alltför lat för att göra mig färdig för natten. Men ska ändå tvinga mig upp ur soffan där jag sitter så skönt med en varm laptop på benen.. Ska lägga mig i sängen och läsa lite grann innan jag sover. På tal om sova så drömde jag så sjuka drömmar att det inte är sant. Dom var rätt roliga, men skruvade. Justja, har ju en sprillans ny Veckorevyn liggandes. Den kan man läsa för att sen lösa korsordet. Om jag älskar att lösa korsorden i den tidningen. Hehe :) Hur som helst så ska jag sluta att nattuggla här och ta tag i tandborstningen vilket känns jobbigt.

Veckorna går verkligen jättesnabbt nu på sommaren. Det är synd, för då närmar sig skolan, hösten & sen vintern. Deprimerande.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0