19.43 - WEDNESDAY.

Idag har man vrit en kortare sväg till Luleå. Familjen for och åt lunch för att sen gå runt lite grann på affärerna, eller det gjorde jag i alla fall. Hittade en fin ring och en hår-grej. Den är svår att förklara men den ser ut som en kam fast med längre tänder och så är den lite böjd. Man sätter iaf upp håret med den.. Strosade runt i affärer men hittade ingenting, för jag ville inte ha nånting speciellt.

Ikväll har man slöat, eller i eftermiddags. Tog mig en liten tupplur, eller en powernap i ungefär 45 minuter. Nu är man pigg och sitter med datorn i knäet i sängen. Mysigheter. Nu när sängen är min nya datorplats så funderar jag på investera i en bredare. Om jag får några slantar över, så blir det ett inköp.

Nu ska jag se på the bachelorette.

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0