20.33 - A GOOD DAY.

Skrev ett långt inlägg och när jag skulle uppdatera det så försvann allt helt plöstligt. man blir ju lite irriterad. Hur som helst så berättade jag att jag har haft en riktigt bra dag idag. Dagen började med att jag vaknade hyffsat tidigt - 11.00. Åt lunch vilket bestod av varmkorv - mm! Sedan begav jag mig ut i solskenet. Det var riktigt varmt med kraftiga med härligt varma vindar.. Vid halvfem så for jag iväg till gymmet och det var väldigt skönt och roligt. Man blir lite less ibland om man kör samma övningar men idag tränade jag ett par nya så det var roligt. Efter träningen hämtade jag kinamat - kyckling i currysås vilket var så jäkla gott att jag höll på att kollavippa. Haha! Sen jag kom hem så har jag suttit i soffan med datorn i knäet och degat. Har kollat runt på H&M's hemsida och nu vet jag exakt vad jag ska inhandla. Det blir väl runt 6 plagg.. Sitter och kollar lite halvt på friidrott och det är rät så roligt tidsfördriv. Tittade på det igår också och då var även den kvicke Bolt med, och han vann ju såklart. Hur som helst, tjingtjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0