23.37 - MONDAY.

Jag har inte haft någon ork att blogga idag. Har knappt suttit vid datorn alls.. Hur som helst så tog jag en rejäl sovmorgon som vanligt - till 13.00. Det är nog i det längsta laget, men det spelar ju ingen som helst roll då det är sommarlov.. Idag har man suttit i våran hammock och gungat samtidigt som man har läst Harry Potter. Började att läsa de sista kapitlena av den 7:e boken och oj, vad bra Harry potter är. Man blir helt inne i boken när man väl har börjat läsa.. Tänkte läsa nu och jag längtar. Härligt :) Nu får ni sova sött, ni som går och sover tidigare. Själv så ska jag uggla i ett par timmar till. Tjingtjing!

Uppdatering: jag glömde visst att nämna att jag for till min vän Emma vid sextiden efter att ha ätit väldigt god grillad mat. Vi for direkt och handlade lite grann, eller Emma handlade & jag köpte snask. Vid åttatiden for vi med ett par vänner och lekte lite med en basketboll samt surrade. Riktigt trevligt om ni frågar mig. Puss!


Kommentarer
Postat av: Emma Lundgren

Ida den godisberoende? Hur ska jag lyckas avvänja dig från godis om jag tillåter dig att köpa det!? Haha... :)

2009-07-21 @ 08:45:09
URL: http://eemmalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0