14.11 - RED NAILS.

I ett försök att muntra upp mig själv i det här pissiga vädret har jag målat alla naglar röda - både på fingrarna och tårna - och det blev fint :). Förresten så är jag omåttligt less på att de förbannade slingorna har kommit igenom mitt färgade hår. Jag blir grymt irriterad, för varför kan inte färgen vara på plats istället för att tvättas bort. Är det inte hela grejen med att köpa en permanent hårfärg att den inte ska tvättas bort. Fy fan.. Aja, nu har jag avreagerat mig lite grann.
Efter att ha sörplat på mitt isvatten - vilket inte var lika gott som väntat - blev jag sugen på kolakakor, men eftersom att jag inte orkar släpa mig till köket för att knåda ihop kakor och att jag inte har tränat sen gud vet när så hoppar jag väl över det då.

Inser att mina inlägg låter överdrivet positiva just nu. Men orkar inte fejka så skriver sanning istället.

En positiv sak är att tennisen börjar på 12 minuter.

Förresten så är det en sak som jag ska lära mig inom ett år och det är att kunna gå i höga klackar. 10-12 cm, ungefär.

/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0