19.33 - THE WEEKEND.

Nu är jag hemma igen. Helgen har varit fruktansvärt rolig. Speciellt gårdagen..

I fredags så begav jag mig mot Emma vid fyratiden för att först äta middag vilket bestod av plättar. Vi svammlade på som vanligt och klockan sex såg vi på fotboll vilket drog ut på tiden eftersom att det blev både förlängning och straffar. Därefter blev det en löparrunda. En härlig liten runda på 2,5 km. Efter dusch osv så gick vi ner till stan för att kolla på Agnes. Det var ju inte det bästa draget, men nog funkade det ändå. Hon hade en snygg gitarrist. Stod och drägglade.


Lördag

Steg upp vid, ja när var det? Nångång, efter tolv var det väl. Kommer inte riktigt ihåg. Vi svammlade på och for sen och handlade. Lagade mat osv och sen blev det dusch och fix för att sen bege sig mot stan. Det var rätt lugnt till en början men trevlig ändå. Det blev definitivt mer drag när The poodles skulle uppträda. Det blev lite förseningar men när de väl skulle börja var det superbra. Fy fasen vad roligt jag och Emma hade. Efter uppträdandet så dröjde vi oss kvar på området till klockan två. Vi lyssnade bland annat på 'No hablas', trevligheter.


Pudelrock!



"Nattens outfit"
och en snapshot från kvällen.



Jag, Emma & Lina.



/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0