15.09 - THURDAY.

Började dagen med att sitta och skriva klrt mitt arbete i naturkunskap. Sen jyrade medan man väntade på betygsmotiveringen i etik. Fick mycket väl godkänt och då blev jag glad, eftersom att det inte var nånting jag trodde att jag skulle få. Hur som helst så fortsatte man att jyra samt en massa annat tills klockan blev mycket nog för att bege sid till lyktan för att ta sig en fika med klassen. Gissa vem som satt där.. Markus Fagervall. Han skulle tydligen ta mc-kort. I Kalix, haha! Åt en köttbullsmacka, en cola och en chokladboll i efterrätt. Mums var det. Fick hämtning och kom hem efter tolv nån gång.. La mig och läste och sen somnade man en timme. Ringde till sommarjobbet för att fråga om vilken tid man skulle komma den första dagen.. Då hade man det avklarat. Nu behöver man inte tänka på nånting, alls.

Fredag imorgon, - svenska på morgonen, naturkunskap (då får man veta betyget osv) och sen idrott. Inte så ansträngande.

PUSSS

Kommentarer
Postat av: sanna

hoppas du haft en bra dag

2009-06-04 @ 17:49:39
URL: http://sannaknows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0