19.02 - MY DAY.

Min dag har mest bestått av jobb. Jobbade i 9 timmar för att sen komma hem och äta kebab. Slockande vid halv sex. Förresten så jobbade jag med en som höll på med hästar idag, och vi var och kollade på ett litet föl på krf. När vi lika var där kollade vi om det fanns nån vuxenutbildning för ridning. Och det  fanns det, ett tredagar läger. Men jag tror det bara var dagtid. Men jag är inte säker. Det var rätt dyrt, men i sånna fall skulle jag få det i födelsepresent. Men jag får verkligen se. Är rätt sugen ändå.

Imorgon ska man gå från 7-16 men sen på fredag är jag ledig.

/ Ida

Kommentarer
Postat av: Emma Lundgren

Inte har jag vetat att du var intresserad av hästar ?! :)

2009-06-17 @ 21:09:39
URL: http://eemmalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0