21.15 - LESSHETEN TAR ÖVER.

Är så fruktansvärt less på mitt hår. Luggen är i en mellanlängd som mest far i ögonen eller lägger sig som en pannkaka på skallen. Mina toppar är torra och frissiga (det som är kvar permanentningen) och utväxten börjar bli lång. Jag är less helt enkelt. Men jag ska INTE klippa mig. Tvingar mig själv att inte tänka på klippning för jag ska ha långt hår och det blir ju inte direkt långt om man klipper av det.

Förresten så hatar jag integritet. Ska svara på ett par frågor om det i Etik och Livsfrågor och jag orkar inte. Har en fråga kvar och snart avlider jag. Usch. Två skoldagar kvar och sen är det bara en skolvecka kvar som består av brännboll och avslutning. Skönt.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0