16.10 - MONDAY.

Har ju som sagt varit ledig idag för har apu på helgen. Sov till ca 11.00, vaknade x antal gånger innan jag steg upp men orkade inte släpa mig ur sängen tidigare..

Imorgon börjar mig apu och jag börjar bli lite nervös. Varför vet jag inte men det är väl att man inte vet exakt vad som ska hända. Vill bara få första dagen bortgjord. Äh, antar att det går bra. Nu måste man fixa med sig lunchmat, - tar väl med nå baguetter eller nåt. Orkar inte med nåt exklusivt.

Har förövrigt hittat den 12:e (nyaste) säsongen av Top model. Det har väl inte kommit så många avsnitt men ska iaf se de som finns. Konstigt att de får vara kvar på youtube. För jag menar, det är ju hela avsnitten. I delar då såklart, men ändå.

Nu ska man väl äta och sen blir det troligen gym även om man har åkit på en förkyldning. Great.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0