16.39 - HOCKEY.

Sitter bänkad framför tvn. Tittar på hockeymatchen mellan Luleå och Frölunda. Luleå gjorde mål i slutet av första perioden så ställningen är alltså 0-1. Väldigt bra, säger jag bara.. Ska se på matchen och sen gymmet. Ska bli så skönt att få röra på sig. Sen när man kommer hem så ska man fortsätta att läsa Midnight sun. Hoppas verkligen att författaren fortsätter att skriva boken för det bästa är ju kvar. Dvs det som kommer efter de första tolv kapitlerna. Och jag menar inte att de första kapitlerna är mindre bra, tvärt om. Men jag vill ju läsa allt :)

Angående mina jeanstights som jag köpte idag, - de är verkligen supersköna. Kommer definitivt att leva i dom i de närmsta månaderna.. Vill ha ett till par, men får vänta i nån månad för nu orkar man ju inte fara till Luleå igen :)



18.33 - update

Satan i gatan, Luleå förlorade med 4-2. Det var 3-2 framtills Luleå tog ut målvakten och så blev det mål i sista sekunden. Aja, annans bananer men dom får ta och vinna nästa match som äger rum i Luleå på måndag.

Anyways, så blir det gym nu.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0