17.04 - FINALLY.

Har försökt att ta mig in på bloggen i eftermiddag men utan resultat.. Näst sista dagen på lovet och kan meddela att jag inte har gjort så värst mkt. Har fortsatt att läsa Midnight sun vilket har tagit mkt längre än första gången men det beror nog på att annat har kommit i mellan. Men skitsamma, - jag får ju fler dagar att njuta av bokutdraget. På tal om det, - hoppas verkligen att man får en fortsättning för annars blir jag deprimerad big time.

Nu ska man nog hoppa i duschen, eller ja inte bokstavligt men. Ska ta en lång varm dusch och sätta en inpackning i håret då det blir lite torrt när man har blekt det. Eller slingor iaf.

Hur som helst, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0