18.17 - NOT MUCH TO SAY.

Känner att en lite bloggtorka håller på att bryta fram. Det är helt tomt i mitt huvud på idér. Och jag har ju inte direkt något intressant vardag som jag kan detaljrikt kan återberätta..
Det hade nog varit bra med träning idag eftersom att man mår bättre på alla olika sätt, men det skulle nog inte ha gjort någon större nytta då jag mår halvdåligt (mår lite illa samt är förkyld).. Som ni kanske märker så är jag inte på det bästa humöret och då lyssnar jag på Michelle Featherstone, John Mayer & lite andra halvlugna låtar.

Hur som helst, så kanske jag återkommer då jag är på bättre humör och full med inspiration.

Ha det bra, PUSS!

JUSTE, - skulle ju visa min nya hårfärg. Men det får bli här i dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0