20.36 - I WANNA BE AS COOL AS YOU.

Jag vill vara lika cool som Bloggkonstnären. Älskar hennes målningar och illustrationer. Om jag inte skulle söka mig in på sjuksköterskelinjen och skaffa mig ett arbete så skulle jag börja på en målarskola som hon gjorde. Helt klart.

Känner till min belåtenhet att jag har fått energin tillbaka. Visst, jag är fortfarande väldigt hes och är tung i huvudet men man överlever.. Har blivit friskare och därmed tappat min rastlöshet.

Jag sitter och ser på 'Yes man' och förundras över hur rolig Jim Carrey är. Han är så tokig att han är underbar!


Nu ska jag forsätta att se på filmen och läsa härliga bloggar!

Förresten, - gud vad ljust det är ute. Härliga tider!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0