22.32 - ECLIPSE.

Jag kom underfund med att jag bara har läst Eclipse - ljudet av ditt hjärta - en gång, och det är ju skandal. Det har inte blivit att jag har läst boken fler gånger eftersom att det finns en hel del Bella & Jacob i den. Missförstå mig inte, jag älskar boken och hela serien men ibland irriterar man sig på Jacob för att han stjäl Bella från Edward och orkar därmed inte läsa detta. Hahah, ojoj är ju helt inne i mina böcker. Hur som helst, så var jag inne på en sida där människor skrev om deras favoritkapitel från boken och då kom jag på att man kanske skulle läsa delar av boken ändå. Det blir väl att läsa fyra, fem kapitel där Jacob inte blandar sig i för mycket :) Heheh.



PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0